Geen producten (0)

Wil je afvallen, aankomen of je huidige gewicht behouden? Dan is het noodzakelijk om te weten hoeveel calorieën je lichaam per dag nodig heeft. In de tabel kun je precies jou caloriebehoefte berekenen!

Meer informatie over voeding en calorieën kun je vinden op ons BLOG

Heb jij meer motivatie nodig om naar de gym te gaan of wil jij harder kunnen trainen? Dan is Total Pre Workout het perfecte supplement wat ik jou aanraad!

caloriebehoefte

Caloriebehoefte berekenen

Caloriebehoefte berekenen
Vul onderstaande gegevens in
Geslacht
Lengte
Gewicht
Leeftijd Jaar
Hoe vaak sport/beweegt u per week
Automatisch herberekenen   
Resultaten
Basaal metabolisme (BMR)
A. Huidig gewicht behouden
Calorieën cal
Koolhydraten (55%) cal = gm
Eiwitten (15%) cal = gm
Vetten (30%) cal = gm
B. Afvallen/ Droogtrainen met   per week *
Calorieën cal
Koolhydraten (55%) cal = gm
Eiwitten (15%) cal = gm
Vetten (30%) cal = gm
C. Aankomen/ Bulken met  per week
Calorieën cal
Koolhydraten (55%) cal = gm
Eiwitten (15%) cal = gm
Vetten (30%) cal = gm
*Om gewicht te verliezen raadt ik aan om maximaal 500 calorieën onder behoud te zitten. Om aan te komen word aangeraden om maximaal 500 calorieën boven behoud te zitten. Een calorietekort van <1000 word door mij afgeraden eveneens met 2 kg gewichtsverlies per week.

Voor een meer evenwichtige benadering van gewichtsverlies van 1 kilogram per week, verhoog uw verbruik. Verlaag uw calorie-inname met 250 calorieën per dag en beweeg meer om de andere 250 calorieën te verbranden (verbruiken). Deze aanpak voorkomt een afname van uw metabolisme en bevordert een verhoogde spiermassa.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.